نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2967
-
الف
+

«سندیپ ناهار» بازیگر جوان سینمای بالیوود خودکشی کرد

«ساندیپ ناهار» بازیگر جوان سینمای «بالیوود» پس از انتشار یک ویدیو خودکشی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «ساندیپ ناهار» ۳۰ ساله، همبازی «سوشانت سینگ راجپوت» در فلم «ام اس دونی»، شب ۱۵ فبروری در منزلش خودکشی کرد. 

اخبار حاکی از آن است که این بازیگر قبل ازخودکشی یک پست طولانی به همراه فلمی در صفحه فیسبوکش آپلود کرده و در این پست درباره پایان دادن به زندگیش سخن گفته و علت خودکشی اش را اختلافات خانوادگی و همچنین سیاست های غلط بالیوود و نبود احساسات در پشت پرده اعلام‌کرده بود و سپس جسد او حلق آویز در خانه اش پیدا شد.

او در این ویدیو گفته است افرادی از درون خانواده اش از وی باج می ستانند اما بعد از مرگم تقاضا دارم آن ها را درمان کنید. او این ویدیو را سه ساعت قبل از مرگش‌ضبط‌ کرده بود.

گفته می شود همسر«ساندیپ ناهار» در زمان خودکشی این بازیگر هندی کلید ورود به اتاق خواب وی را نداشته و با کمک دیگران موفق می شود دروازه را شکستانده و وارد خانه شود. سپس ساندیپ را فورا به نزدیک ترین شفاخانه ‌منتقل کردند اما  از پذیرش وی  امتناع شده و او پیش از رسیدن به دومین شفاخانه فوت کرده است.

باتوجه به پست قبل ازخودکشی این بازیگر، پولیس درحال بدست آوردن رمز صفحات مجازی وی می باشد. اکنون پولیس پرونده ای تشکیل داده و در انتظار گزارشات اداره طب عدلی و قضایی است.

تاکنون هیچ‌شکایتی ازطرف پدر و برادر این بازیگر مطرح نشده است اما پولیس اظهارات همسر او را ثبت کرده است.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر